Лещите за очила на ZEISS  с AR покритие DuraVision Platinum :

Най-твърдата леща от ZEISS досега

Лещите за очила от ZEISS с AR покритие DuraVision Platinum са последните лещи на  Carl Zeiss Vision. Ще бъдат достъпни на българския пазар от 2013 година. С това развитие компаниата, разположена в Аален, отново се опира на фундаменалната диференциация на характеристиката на  AR покритията  – и показва, че постоянно е ангажирана със задоволяване потребностите на крайните потребители. Взаимстван от предишни модели, новият продукт се явява с подобрени резултати за твърдост. Естествено,  Carl Zeiss Vision не е изпуснала от поглед основните качества на AR покритията: антирефлекс, устойчивост на замърсяване, и лесно почистване. Резултатът – най-твърдата леща на ZEISS, правена досега.

Твърди диоптрични лещи се търсят

Международно проучване с 3,500 потребители на очила в 7 държави показа, че потребителите особено ценят твърдостта на лещите си, когато купуват очила.  Причината е очевидна, като прецените, че очила се носят много часове през деня.  Това излага лещата на постоянно променящи се околни влияния. Лещата трябва да се доказва отново всеки ден в теста на ежедневните ситуации за милиони хора по света, които носят очила.  Антирефлексността е на пето място между най-желаните характеристики на лещите за очила. При проучване, проведено с над 150 лица в Азия, Европа и Америка, очните специалисти потвърдиха резултатите от международното проучване: твърдостта е на върха на списъка с най-важни характеристики за лещи за очила. Желанията на потребителите са ясни.  Carl Zeiss Vision е поел задачата да удовлетвори тези изисквания и е успял с новите лещи  за очила на  ZEISS с AR покритие DuraVision Platinum. Добавена стойност както за оптометристи, така и за крайните потребители.

Добра комбинация

По-здрави, устайчиви на замърсяване, лесно почистващи се и с първокласни антирефлексни свойства. Лещите на ZEISS с AR покритие DuraVision™ Platinum обединява всичко това. Годините опит, най-високите стандарти за разработване и иновативната технология дадоха възможността на Carl Zeiss Vision да разработи това покритие. Специална процедура, наречена „йонно бомбардиране”, е направиха това възможно. Йоните, изстреляни по слоевете, предават кинетичната си енергия на молекулите от покритието  и правят слоевете много компактни. Това кара слоевете да  се слепват по-плътно един към друг, което ги прави по-силни срещу отрицателните външни влияния. В сравнение с предишните органични лещи на ZEISS с AR покритие, долният пласт е 3 пъти по-твърд: сравнено с минералните лещи на  ZEISS с AR покритие, имаме 35% увеличение.

DuraVision Platinum преминава всички тестове за твърдост

Марковите лещи на ZEISS са предмет на особено интензивен тест според стандартите на Carl Zeiss . DuraVision™ Platinum се доказа и в три различни симулации.  Съобразно DIN ISO 14577, Carl Zeiss Vision избра инструмент за налягане, размерен на 200 нанометра за измерване на твърдостта на лещите за очила. Същата процедура беше използвана и за измерване на силата,необходима да разруши напълно новата леща. Резултатът може да го видите сами:  лещите на  ZEISS с AR покритие DuraVision™ Platinum са значително по-твърди  (0.6 bar) от тези от предишните генерации. Необходимата сила за счупване на лещата сега е скочила на 316 микронютона от 211 микронютона. Тестът  (SDWT) – тест с мръсна суха кърпа – даде положителни резултати: след 600 избърсвания при 4 кг наттиск. DuraVision™ Platinumне не показа никакви драскотини на повърхността. Това е еквивалент на 2,5 години ежедневно почистване на очила Новият продукт от Carl Zeiss Vision премина и стандартния за индустрията тест на Bayer с летящи цветове. С коефициент на Bayer от поне 10 (някои индивидуално тествани манериали – до 17),  твърдостта на AR покритието е силен аргумент за извънредната твърдост на DuraVision™ Platinum.

По-добро зрение, слой след слой

Новото AR покритиеDuraVisionPlatinum се състои от 9 слоя. Като изобретател на новото покритие Carl Zeiss Vision продължава да подобрява продуктите си още повече в тази сфера. DuraVision™ Platinum подобрява зрението чрез намаляване на светлинните отражения до 20% , в сравнение с традиционните лещи на ZEISS със зелено AR покритие. Освен това, сега лещата отразява с нов цвят. Carl Zeiss Vision избра синьо, и то по добра причина.  Сините отражения са по-малко дразнещи за потребителите на очила и повишават количеството светлина, пренасяна през лещата. Специалистите са съгласни: при проучване с повече от 150 очни специалисти в Азия, Европа и Америка, 7 от 10 специалисти считат промяната за положителна.

За повече от 160 години името на ZEISS е означавало прецизност в оптометрията.

С  DuraVision™ Platinum, компанията отново подчертава, че предш всичко – доброто зрение означава по-прецизно зрение. Благодарение на най-новата технология и разработване, това ясно е добавена стойност

Press contact при Global Communications:

Jrgen Schulze-Ferebee, Carl Zeiss, Vision Care,
Phone: +49 73 61 55 78-12 95, Email: juergen.schulze-ferebee@vision.zeiss.com

www.zeiss.de/press

www.better-vision.zeiss.com

Carl Zeiss Vision
Carl Zeiss Vision представлява  Vision Care Group на Carl Zeiss. С повече от  11,000 служители в 50 държави, Carl Zeiss Vision е един от водещите производители на лещи за очила по света, генериращ приходи приблизително от
EUR 880 милиона  (фискална година 2009/10). Компанията е единственият производител, комбиниращ офталмични компетенции и решения с интернационале бранд. Основан през 2004 чрез сливане на Carl Zeiss Eyeglass Division със SOLA International,,  Carl Zeiss Vision разработва и произвежда  технологически отлични оинструменти и оферти за цялата офталмична верига. .
Повече информация на : www.vision.zeiss.com

FacebookMore...